Zum Inhalt springen

Montana Release 3.6 ist da (Web Updater)


wwerner

Empfohlene Beiträge

Neuerungen:

 

Changes made from version 3.50 to 3.60:

Added option to configure power button. See TrailTech (http://garmin.blogs.com/softwareupdates/2011/09/the-need-for-speed.html) for more information.

Added shortcut option to toggle certain settings. See TrailTech for more information.

Added option to set off route recalculation from Setup > Routing.

Added page indicator to main menu.

Added scrollbars to lists.

Added option to avoid or allow unpaved roads in pedestrian routing.

Fixed shutdowns related to data field dashboards on the main menu.

Fixed issues with incorrect number of menu items on main menu pages.

Fixed display of long geocache descriptions and logs.

Fixed geocache ratings overlapping descriptions.

Fixed issue where street search would incorrectly display No Results.

Fixed issue where compass would not work after the unit was removed from an automotive mount.

Fixed issue where the route distance could be incorrect.

Fixed issue where calendar left and right buttons were not always responsive.

 

Gruss WWERNER

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Danke, vielleicht hilft es.

 

Gestern in Basel habe ich meines zum 2. mal getestet. Wie beim 1. mal im luzerner Umland ist mir die Kiste abermals des öfteren abgestürzt.

Auch war die Menüführung nicht immer gleich, öfter musste ich das Profil schliessen und wieder neu öffnen, dass ich zum Beispiel einen Cache als gefunden loggen konnte.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
×
×
  • Neu erstellen...