Zum Inhalt springen

Montana software version 3.63 Beta


rigicache

Empfohlene Beiträge

Die neue 3.63 Beta ist ab sofort verfügbar (auf eigene Gefahr): http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=5680

Changes made from version 3.60 to 3.63:

  • Added new data fields: Alarm Timer (from alarm clock page), Automotive Turn (lane assist), Avg. Lap, Compass Heading, Current Lap, Date, Elevation Above Ground, GPS Elevation, GPS Heading, Grade (must be moving), Lap Distance, Laps, Last Lap, Location of Destination, None (blank field), Stopwatch Timer, Total Lap, Track Distance (reset when current track is cleared), Vertical Dist. to Dest, Vertical Dist. to Next.
  • Added data field categories.
  • Added trip computer setup for additional configurability. This includes adding multiple trip computer pages.
  • Improved elevation data stored in track logs.
  • Improved serial support
  • Fixed 3D View to rotate based on compass heading.
  • Fixed issue where some auto-archived tracks would be named in English regardless of user language
  • Fixed issue with track log recording while using the stopwatch
  • Fixed issue that could cause some geocaches not to import
  • Fixed issue with entering the next stage of a geocache while the Routing Activity is set to Prompted
  • Fixed an issue that could occur while reviewing certain geocache descriptions
  • Fixed a potential hang on startup when importing large numbers of waypoints, tracks, routes, or geocaches
  • Fixed potential issue that could occur while reviewing certain photos
  • Fixed potential issue related to shortcuts and orientation change
  • Fixed potential issue related to setting custom background images
  • Fixed potential issue with entering a street number during an address search

Ich habe mir soeben die Beta raufgespielt. Bisher läuft alles wie gewohnt. Als nächste werde ich mal rund 11'000 Caches laden. Mal gucken ob der Import nun flüssiger und vor allem vollständig ist. Leider sind noch nicht alle gemeldeten Fehler behoben. Ich bin gespannt auf die nächste stabile Version.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Soeben habe ich rund 11'000 Caches geladen. Im Gegensatz zum Versuch mit Version 3.60 hat es tatsächlich problemlos alle Caches ohne Hänger geladen. Sieht vielversprechend aus. Ich bin nun gespannt wie es sich beim Cachen verhält. Bisher thumbs up!

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Auch bei mir tritt dieser Fehler auf und ist replizierbar. Ich habe gestern den Fehler an Garmin gemeldet (Fehler melden). Bisher ist jedoch noch kein Ticket eröffnet worden... Vielleicht hat ja Paravan mehr Erfolg ;-).

 

halterungsprofil.jpg

Bearbeitet von rigicache
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden
×
×
  • Neu erstellen...